09 Mart 2015

Diyet Günlükleri *3

Hafta başından selamlar.. Pazartesi denince neden karalar bağlıyoruz, hep bu dayatmalar yüzünden, sendrommuş.. Bi kere her şey kafa da biter arkadaş, yarın Pazartesiii uuuffff kötü gün kara günn ee ee kaka dersen tabi kötü geçer, umutsuz geçer.. bi kere kafada bitirmişsin o günü, o 'gün' sana yerlerde paspas da olsa hiiç şansı yok :) Sedromsuz pazartesileeerr, pazartesiyi es geçtiğiniz haftalaaar, pazartesi alıp rafa koyduğunuz güzel haflalaar... böyle dileklerimiz var pazartesileri, komik ve acı valla :D Üzülüyorum Pazartesi'ye.. Tamam, her şey kendimizi iyi hissetmek güzel hissetmek için evet biliyoruz tatilden, hafta sonu yatmacalı gezmeceli eğlenceli aktivitelerden çıktık ama neden kötüyü çağırıp negatifle başlıyoruz ki ? Sevelim biz Pazartesiyi sevelim, yeni başlangıçlar her zaman güzeldir, işimiz gücümüz var çok şükür, çalışıyoruz paramızı kazanıyoruz, 'uff !! yarın iş günü' deyip ne elimizde olan işimize ne de ilk iş gününe denk geldiği için gereksiz yere Pazartesi ye haksızlık etmeyelim ;) 
Şimdi, ben son zamanlarda neden burada yokum ? İsterseniz bi instagram hesabıma göz atın :) Yemek fotoğraflarının hesabı istila ettiğini görünce zaten anlayacaksınız ehheheh :) Araya bi diyet işi sığdıralım dedik, en son nişan öncesi böyle postlar hazırlamışım baktım da, dedim ara fazla uzadı ben 1-2 kilo alayım da diyet günlüklerine devam edeyim :) Aslında dışardan bakıldığında kilolusun denilecek bir kilom yok kabul ediyorum, buradan tüm 'nerene diyet yapıyorsunlara' kabul cvbım gelsin.. Tamam size öyle görünüyor olabilirim ama ben kendimi biliyorum, pantolonlarım sıkıyor göbeğim dışarı çıkıp balkon sefası yapıyor peki siz bunlara ne diyorsunuz ? :)
Bi 5 kilo ile '57' ye ulaşma amacındayım ve şu an ki güncel kilom '60.7'. Sonrasında 55 i de zorlar bırakırım :) Neler mi yapıyorum; valla hepsi instagram da, orası kesin :) 

- Karbonhidratı mümkün olduğunca kısmaya çalışıyorum.
- Kahvaltısız güne başlamıyorum. Yumurta peynir zeytin varsa yeşillik bazen yarım simit (ofiste yapıyorum kahvaltımı)
- Öğlen yemeklerinde sebze yemekleri çoğunlukta, yanında salata yoğurt-ekmeksiz
- Akşam yemeklerim yine sebze yemekleri, ya da fırın yemekleri yanında bazen 1 kase çorbam, ekmek yok.
- Ara öğünler çok önemli, vücut 'bana yemek vermiyor' deyip depolama yapmadan öğünlerden 1. 1-5 saat sonra mutlaka sağlıklı atıştırmalıklar yapıyorum.  Taze meyve, ya da kuru meyve yeliş çay, türk kahvesi, filtre kahve eşliğinde, yiyebilen varsa yoğurt, ben yemek dışında sade yoğurt yiyemiyorum, belki aktivia.
- Sporu henüz rutine kavuşturamadım evde leslie 1 mile ile kondisyonumu güçlendirmeye çalışıyorum. Kalp atışlarım hızlıyken devamında bi kaç hareket yapmaya çalışıyorum, squat,bacak çalıştıran hareketler, karın egzersizleri..
- Günde en az 2,5 litre suyumu asla ihmal etmiyorum.
- Yeşil çay, rezene, lavanta, ıhlamur çaylarımı içiyorum.
- Hafta sonum çok iyi geçmiyor, ama hafta içi dengeliyorum.
- Kabızlık şikayeterim olduğu dönemlerde kahvaltıyı meyve ile yapıyorum, bana çok etkisi oluyor.


Daha fazlası için instagram a (endlessharing) bekliyorum. Çook çook sevgiler.




endlessharing, Diyet Günlükleri-3




2 yorum :

  1. bol şans cnm. başlamak bitirmenin yarısıdır derler. darısı başıma.
    yine şanslısın. ben senden 6 kg fazlayım. boyumda 1,50 ühü ühü :(

    YanıtlaSil
  2. Olsun canım, moral bozmak yok, insan isteyince neler yapıyor valla ;) instagramda o kadar çok gönlünü kilo vermeye vermişler var ki, inanamazsın 100 lerden 80 lere 60 lara iniyorlar helal olsun bee !! diyesin geliyor. Benim ki zor bir yerde aynı senin gibi, vermemiz gereken bi 5-6 kilo, o yüzden kolay gitmiyor. 15 kilo verecek olsan o 5 kilo zırtt diye giderdi :) ama pes etmek yok hareketsiz kalmamak lazım, bi de öğünleri biraz kıstınmıydı gidiyor ;) Benim de boy 1,66 ama o 5 kilo beni daha kısa gösteriyor, spor da şart yani ;) sevgiler çok çok instagramdan takip et :)

    YanıtlaSil

Yorum yazarak vakit ayırdığnız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails