27 Ağustos 2014

Evlilik Hazırlıkları Ne Kadar Sürer ?

Evlilik Hazırlıkları Ne Kadar Sürer, Endlessharing

Biz hepsini 1 ayda hallettik hem de evin tadilatı da bu süre içindeydi :) Evin kapıları laminantı boyası mutfak dolabı banyosu her şeyi yeniden yapıldı. Zaman çok azdı ve biz neredeyse haftanın 4-5 günü iş çıkışları gezdik dolaştık. Önemli olan ne istediğine konseptine karar vermek gerisi geliyor. Renk seçimleri bizi çok zorladı düşünsenize hayalden duvar boyasına koltuğun rengine perde halıya komidin tv masasına tasarım yapmaya çalışıyorsunuz. Bunların hepsi gerçekte yan yana geldiğinde bakalım hayalinizde ki resmi çıkartabilecekler mi ?? İyi düşünmek araştırmak önemli.. Beyaz eşya da bosch a karar verdik uzun internet ve showroom gezintisinden sonra. Dolapları ikea dan aldık. Koltukları yataşın bayiliğini yaptığı yatcan mobilyadan tv lg den.. Şimdi gelmelerini bekliyorum. Sonrasında halı ve perde seçimi var. Seçimi diyorum çünkü onlar içinde gezip fikir ve fiyat bilgisi aldık boş vaktinizi her zaman değerlendirmeye bakın. Bakalım son durum ne olacak ben de çok merak ediyorum :) Küçük ev aletlerinde çok çok gerekli olanları alıp diğerlerini evlenince rahat rahat tamamlicam. Yemek takımı çatal bıçak ve tencere takımı esse nin bayram indiriminden çok uyguna geldi :) Ufak tefek bi kaç şeyimi de esse den aldım. Haa bu arada gelinliğime bile 1 ay varken bakmaya başladım netten bissürü model bakıp kafamı karıştırmayı sevmiyorum. Bu her şey için geçerli allak bullak olmuş bi kafayla doğru kararı bırakın sonrasında pişmanlık getirecek bi karar verme olasılığınız çok daha yüksek. O yüzden kafa karıştırmadan yine ne istediğinize bakarak karar verin ;) Onun disinda düğün yerini çok önceden ayarlamıştık. Şimdilerde org şirketiyle görüşüp renklere karar veririz. Ama siz de 1 aya sığdırın demiyorum tabi süreç sıkıntılı o yüzden 2 ay gayet yeterli bi süre. Gezip fikir aldıktan sonra kafada şekilleniyor ;) Hadi hepimize kolay gelsin. Evlilik hazırlığında olanlar mutluluk hepiimizle olsuuun...


2 yorum :

  1. Bence de hemen olmalı herşey. Kafada tasarlandığı sürece zaten herşey akışına gidiyor. Süper yapmışsınz. Mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Fulya cım çok teşekkürler, Allah sana da daha güzellerini nasip etsin ;) Bugün ev temizleniyor süre daraldı ayyy heyecan bastıı :D :D

      Sil

Yorum yazarak vakit ayırdığnız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails