30 Ocak 2015

Tost Makinası.. Aradım, Taradım, Buldumm..

Tost makinası arayışına girdim aman kafam durdu valla her telden bi ses.. Dedim hem tost yapalım şöle en hakikisinden hem de ızgaralarımızı miss.. baktım ettim sakın teflon almayın demişler seramik olsun demişler sağlıklı ya, ee biri demiş benim seramiklerin rengi döndü siyaha temizlenmiyo da yapıştırıyo da hay Allah hem de marka olacak.. Döküm iyidir iyi denmiş de sonra dönüyon en başa yahu bi tost yapıcam, 300 ekmek parası mı vericem :) Neyse dedim tamam olmuşken iyi olsun güzel olsun ızgaramı da yapayım ben tosta da bayılırız sevdiceğimlen bol bol tostta yaparız oohhh.. Uzun araştırmalar sonrası KORKMAZ ın a319-13 granit modeline karar verdim. Mutfağım mavi olduğu için mavisini seçtim. 


Karar vermemde etkili olan bilgiler ve bi kaç model;

Tost Makinası.. Aradım, Taradım, Buldumm, Endlessharing
KORKMAZ A328

ilk önce bu modeli almayı planlıyordum, araştırdım ettim  içi döküm aliminyum ama dış kaplaması teflon olunca vazgeçtim. Malum artık teflonun zararlı olduğunu öğrendik.








A329-5 ve -6

Renklerinden dolayı 5 ve 6 olarak adlandırılmış. Döküm aliminyum dış kaplama seramik. Hah tamam dedim bu olabilir belki ama kullanımda deformasyon oluştuğu için (seramik plakalar bi süre sonra kararıyormuş yapıştırıyormuş valla söleyenin yalancısıyım hatta garanti kapsamında olduğu için plakaları göndermiş bile yetkili servise ) ve plakaları çok da sağlam görünmüyormuş cangır cangır sallanıyor diye bir tabir duydum.. Ben yakından görmedim bilemiyorum artıkın ama bunu en az 5 farklı yerde okumuşumdur. Hay Allah dedim ille parayı verdirtçekler en iyisini aldırtçaklar.. Onun dışında tamamen açılıp ızgara için de kullanılıyor, plakalar çıkarılıp yıkanabiliyor tost yaparken ekmeği arkadan bastırıp öne yığmıyor tepeden baskı uyguladığı için tostunuz dümdüz kalabiliyor falan filan bunlarda olumlu özellikleri. Mesela korkmaz için genel olarak malzemesi işçiliği iyi ancak tasarlarken ince düşünemiyorlar demişler.


Bunlar da renki seri 329, 329-2,3,4

 Renge göre değişiyor model sayıları yine.
Bunlar da aynı aliminyum döküm ve teflon kaplama sadece renkler farklılık göstermiş sanırım bunları çok araştırmadım kendi sitesinde de yok bu arada belki bi ara seri olarak çıkartmıştır çaydanlıklı takım falan olabilir.







A329-12 ve 13

İşte benimkiler :) Ölesine gezinirken bu modellere şööle bi bakmıştım içi güzel görünüyordu wwoaaw dedim hatta hatırlıyom :) ama almam diye incelememiştim. Ben mavisini tercih ettim bugün de siparişini verdim bakalım nasıl olacak, gelince yine bilgi paylaşımında bulunucam. İnternette farklı yerlerde inanılmaz yüksek fiyatları var ben daha öncede alışveriş yaptığım bi siteyi tercih ettim. Fiyatlar genel olarak uygun oluyor işte linki

Bu modeli diğerlerinden ayıran özellikleri tabi ki her zaman ki gibi renkleri, nedense korkmaz aynı modelin farklı rengini daha pahalıya satma politikası edinmiş :) ve tabi granit olması. Umarım memnun kalırım Allaah gelsin tostlar gelsin ızgara sebzeler etler hiihihoohaa hadi kalın sağlıcakla.. 


Haa unutmadan, neden farklı bi marka düşünmedin diye sorarsanız düşündüm baktım onları da araştırdım çoğu teflon zaten ve malesef memnun kalmamışlar tefal king arzum.. Yalnız ingilizlerinde mutfağında çokça kullandığı kenwood marka makinadan memnun olan var baya ama o da teflon :( 

Malesef onu da eledim. Ben kendi isteklerim doğrultusunda bu ürünü seçtim tabi ki seramik sevenler vardır daha küçük isteyenler vardır tostumu yapsın gerisine karışmam diyenler oo ooo yani herkesi isteği ihtiyacı tabi ki farklı neysem umarım herkes istediği tost makinasına kavuşur .. Tey Allam dua ya bak  :))))))))))))))))))))))))))))))))

12 yorum :

  1. Merhaba, blogunuzu takibe aldım, bloguma da beklerim.
    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Reyhan merhaba, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar ben kasım 2014 te aynı makineden aldım az önce de granitin kararması ve üst tablanın düşmesi nedeniyle aldığım yere geri götürdüm. Daha önce böyle Bir şikayet olmamış siz sorun yaşadınız mı merak ettim

    YanıtlaSil
  4. Az önce bende teflon olanını aldım aslında granit düşünüyordum ama kızartmalar diye vazgeçtim siz granit almasını kızartmalar yani ekmeği ve ızgara yaptığınızda Kızartma ile ilgili sorun yaşıyor musunuz acil cevap lütfen henüz gelmedi degistirebilirim

    YanıtlaSil
  5. Cevap yazsanız çok iyi olur. Bende almayı düşünüyorumda bi sorunla karşılaştınız mı , ızgarayı nasıl yapıyor

    YanıtlaSil
  6. Yorumları fark etmemişim kusura bakmayın :(( bu ara bloga uğrayamadım da.. Ben makinamdan çok memnunun, granit olması çok işime yarıyor kızartmalarda ve diğer herşey de. Üstelik sağlıklı, teflon tercih etmeyin derim.. Yani son durumda ürünle ilgili hiç bir şikayetim olmadı şu ana kadar. Soranlara öneriyorum ;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A329 modelindeki GRANİT görünümlü PTFE (TEFLON) kaplamayı granit sanmış olmanız enteresan... "Modifiyeli" tost makinesi !

      Sil
  7. merhabalar harıka bır araştırma olmuş ben de almak ıstıyorum güvenılır bır sıte önerır mısınız acaba , şımdıden teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. bır şey sormayı unutmuşum ızgarasını beğenmeyenler olmuş bu konuda ne düşünüyorsunuz şu anda ?

    YanıtlaSil
  9. 329 da sadece teflon ve seramik kaplaması var. Kormazdan teyit ettik. Granit dedikleri sadece granit görünümlüymüş. Yine de acaba dedik, aldık 329 yeşilini. fakat kutusunda bile teflon kaplamasının yazıldığını görünce iade ettik. Satış artsın diye milleti bu şekilde kandırıyorlar. Bilginize...

    YanıtlaSil
  10. Seçiminiz harika buradada zaten seçmiş olduğunuz tost makinesi 1. seçilmiş http://www.loxy.net/2017/07/en-iyi-tost-makinesi-en-cok-satilan-5-tost-makinesi.html

    YanıtlaSil
  11. çok iyi bir seçim, fiyat biraz yüksek ama alınabilecek en iyi tost makinesi

    YanıtlaSil

Yorum yazarak vakit ayırdığnız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails