19 Kasım 2013

KİEHL'S ile Tanışma

 Kiehl's ile geçen hafta tanıştım. Hep duyuyorduk ve bi arkadaşımı da yanıma kaparak http://karatedi.blogspot.com/  blogunun yazarı canım arkadaşımla ürünleri incelemeye koyulduk. Onun öncesinde marka 1851 yılında New York ta bir eczane olarak kuruluyor ve sonra gelişiyor da gelişiyor. Sitesinde detaylı bir tanıtım yazısı mevcut. İncelemek isteyenler tık tık
Ürünlerinin hiç birinde cilde zarar verebilecek içerikler bulunmuyor bu yüzden içimiz rahat ;) Fiyat açısından değerlendirince market ürünlerinden pahalı diğer dermo kozmetik diye nitelendirilen ürünlerin çoğundan uygun fiyatlı



Mağazaya girdiğinizde merakınızı giderebilecek şekilde donanımlı çalışanlar sizi bekliyor. İsterseniz cilt analizi yapıyorlar ve size özel ürünleri gösterip orada denemenize olanak sağlıyorlar. Ayrıca istediğiniz ürünün deneme boyunu da rahatlıkla isteyebiliyorsunuz.
Biz 2 gün arayla 2 ayrı şubeye gittik cilt analizi önemli, yanlış ürünler kullanımının nereye varabileceğini herkes az çok bilir. O yüzden kendi kendimize cildim yağlı nemli nemsiz bunu kullansam iyi gelir dersek daha çok cilt sorunlarıyla karşılaşırız. O yüzden bileninden öğrenmek en iyisi.. Biz de 2 kişiden dinleyelim dedik. Bi şubede kuruya meyilli hassas bi cildim olduğu tanısı konuldu, diğer şubede ise yağlı ve nemsiz bi cildiniz var denildi :) Ona göre ürün deneme boyları verildi. Ben de elimdeki ürünleri deneye yanıla cildime uygun ürünü bulmaya çalışıyorum şu anda :) Ama şunu söyleyebilirim ürünler gerçekten başarılı, eğer doğru ürün doğru kişiyle buluşuyorsa sonuç harika olacaktır. Arkadaşımın deneyimlerine de dayanarak söyleyebilirim ki hala tanışmamış olanlar Kiehl's mağazasının yolunu tutsunlar, en azından deneme fırsatı bulabileceklerini bilsinler. Bana önerilen ürünleri aşağıda paylaşıyorum;

Bu temizleyiciyi beğendim, temizlenmiş bir his bırakırken kurutma yapmıyor ama bununla beraber verilen nemlendiriciyi sürdüğümde kısa bir süre içinde yüzde parlama oluyor.
Ama nemlendiricinin 24 saat nemlendirme özelliği ve cildi yumuşatma vaadi tam olarak karşılanıyor.
Tonik;
Ben normalde tonik kullanmazdım ama temizlik rutinimizde olması gereken bir ürünmüş. Gerçekten farkını hissettim. Tonikleri başarılı.
Bu serumu her yaş kullanabiliyormuş. Sürdüğüm anda cildim inanılmaz derecede yumuşacık oluyor. Etkisini 28 günden net olarak görebiliyormuşuz. Elimdeki deneme boyu o kadar kullanıma yetmediği için tam değerlendirme yapamıyorum.
Yaşım 26 olduğu için fazla kırışığım yok sadece doğal olarak biraz nem istiyorum.
İlk gittiğim şube avakado yağı içeren sadece nemlendirme vaadeden (ilk linkteki) ürünü önerdi.
Deneme boyunu evde denediğimde biraz yoğun geldi yoğun derken elimde kaymıyor krem sadece tampon yaparak sürülebiliyor. Sürüldüğü anda da su gibi olup emiliyor.
Diğer yerde ise artık biraz korumaya geçmeniz gerek diyerek (2.linkteki) farklı bi ürün önerdi.
Bu daha kolay sürülüyor ve deneme boyu 5ml yani orjinal boyunun 1/3'i. Uzun sür deneme şansımız var :)

Şimdilik böyle;
Nemlendirici kremim için bir kaç ürün var aklımda onları da deneyip sonrasında orjinal ürünleri almayı planlıyorum.
Tekrar yazarım, sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails