12 Şubat 2016

Nerdeyim, Neler Yapıyorum, Kayboldum, Gelemedim Postu :)

Beni instagramdan takip edenler bilirler, hep oralardayım ama buraya uzun zamandır uğrayamadım. Bi uzaklaşma mı geldi, ne geldi bilmiyorum ama iş yoğunluğumun da etkisi var tabii. Valla instagrama  fotoğraf atmak bile zor oluyor bazen o kadar kendime zamanım kısıtlı düşün..  Ama iyiyim çok şükür hayat ne kadar hızlı hızlı koştururcasına aksa da onun dışında her şey yolunda..

Eee büyüdük, yorulcaz artık.. Kolaydı çocuk olmak genç olmak. Anlatırdım arkadaşlarıma ama beni anlamazlardı, büyürsek dertlerimizde büyüyecek derdim, sorumluluklarımız artacak büyümeyelim bak böyle iyiyiz derdim ama peeyyy dinlerler miydi ??.. Saçmalama kızım yeaa diye başlayan itiraz cümleleri büyüyelim de sen o zaman gör bizi he heeyyyttt diye devam ederdi..

Ahahahhaaa diye gülüyorum onlara şimdi, geriye dönüp bakıp aaahh çektikleri için. Zamanın kıymetini bilemedikleri için. Ama öyleydik, elimizden gelen buydu yani. O kafa o bilinç onu gerektiriyodu, 'büyümeye özenmeyi' .. Bi ben biraz geleceği azıcık da olsa ucundan görebilenlerdendim gerçekçiydim ama noldu ben büyümedim mi, ee ben de büyüdüm.. O zamanları çok çok iyi değerlendirebildin mi bari diyenleri duyar gibiyim, sizce ? Tabi ki tam da istediğim gibi değil, yerimden oturup büyüyünce öyle herşey yolunda gitmiycek demek kolay, kalk ayağa da yaşına yaraşır saçmala eğlen napıyosan yap di mi ? Ama olmuyo işte o yaşların kıymeti bu yaşlarda bilinecek arkadaş kural bu..

Nerelere dağıldık yahuu, ne diyodum ben ?
Hee iş diyodum yoğunluk diyodum instagram falan filan.. Şu sosyal dünya da olmayaymış biz napacak mışız gardaşlar.. Her bişeyimiz orada, gülmüş müyüz ağlamış mıyız hastayız yastayız kattayız işteyiz evdeyiz yiyoruz içiyoruz aferdersin sevişiyoruz herşey herşey.. Bilmeyen birine anlatsan iananmakta zorlanır valla :) Hep bi haber verme çabasındayız, verebiliyoz mu bari hakkını acaba ? Eksik kalıyodur ben sana diyeyim, kim bilir neleri unutuyoruz aklımıza gelmiyor haber vermek mazallah yoksunluğa düşçek sosyal medya mecraa sı..

Biraz sosyal medyaya da dokundurup kaçtığımıza göre devam edebiliriz di mi ? İşte öyle, yoğunum yorgunum.. Sizde de öyle mi yahu, zamanı yakalayamıyo musunuz siz de benim gibi.. Hiç bi işim yetişmiyor hep bi haldur huldur koşturmacadayım. Yatma saati yaklaşmışken pil çooktan bitmiş ikinciyi istemiş ama verememişim tekliyo tekliyo gibiyim Allah seni inandırsın. Herşeyi tamıtamına yapma kaygısından bu ben sana diyim, bırak bişey de yarım kalsın di mi ama yok olmasa bile oldurmaya çalışacan işte mükemmelliyetçi kişiliğim mi var nedir, ama yok yok o da değil ben mükemmelliyetçi değilim ki o zaman her gün makyajlı tam takır giderdim işe. Nasıl çıktığımı bilmiyom bazı sabahlar, bakıyom sol gözüm kapalı kalmış buluyom kendimi Hey Allam ne sancılı günler bunlar.

Geçicek geçicek diyo içimden bi ses. Sen de eskisi gibi dinginliğe ulaşacaksın, yavaş yavaş hareket edeceksin, at koşturmayacak beynin.. Ay inşallaahh ağzını öpeyim be içimdeki ses. Güzel oldu bu post içimi döktüm azcık, ben geleyim ya geleyim bırakmayayım buraları iyi geliyo valaa.. Ama şimdi gitmeliyim, şurada kaç dakikamı harcadım kimbilir eyvaah şaştı bütün düzen görüyon mu ? Bu akşam kaça kadar dayanır dersin pilim.. 

2 yorum :

  1. Aynı ben ya...yetememezlik diyorum ben buna. Ya da çok yetmeye çalışıyoruz ne. Bırak dağınık kalsın;)

    YanıtlaSil
  2. Dağınık da bırakamıyo ki insan içi elvermiyo, hep bi yarım kalmışlık hissettiriyo :) Ama çevremdekilerde de böyle sıkıntılar mevcut, kıyamet alameti diyolar :) Bak bu da olabilir, suç bizde değildir belki :))))

    YanıtlaSil

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails