26 Ağustos 2014

Yazılarım Çalındı !!!


Yazılarım Çalındı, Endlessharing

Slm canlar.. Onca koşuşturmacanın içinde bugün canımı sıkan bişeyle karşılaştım. Yazılarım çalınmış.. Hemen google a şikayet ettim. Eğer başınıza böyle bişey geldiyse aşağıdaki linkten mutlaka böyle siteleri şikayet edin. Sonrasında blogunuzu sitenizi koruma altına alın.
Şikayet linki
Tesadüf google dan endlessharing diye aratıp bloguma bakayım dedim bi de ne göreyim :) Sinirden gülüyorum aşağıda linkini paylaşıyorum valla sevabına bi de siz şikayet bildirimi yaparsanız ne sevinirim. Bakın bu yazı benim yazım; nasıl da utanmadan copy paste yapıvermiş cık cık cık.. Allah bölelerinden korusun :) Ama biz ne yaparız, bildiririz hesabını !!!

http://www.saglikliyasamdiyeti.com/nisan-hazirliklariiiiiiii-3012.html

Bi kaç yazımı daha çalmış ve çalmaya da devam ediyor.. Umarım çözüm hızlı olur google gerekeni yapar. Sağ tık engeli koyabilirsiniz sitenize gerçi yapan yine yapar, onun dışında google un farklı uygulamaları var;
http://www.google.com.tr/webmasters/

Yazınızın orjinal ilk yazarı yayıncısı siz olacaksınız ve böylece kopyalayan kişi sıralamalarda geride kalacak ;)


Neysem şimdilik sizi sevgiylen öpüyorum, tekrar görüşmek üzere..

2 yorum :

  1. Emek hırsızlığından nefret ediyorum ! Şikayet ettim :)
    Linki açmaya çalıştım ama açılmadı,umarım kapanmıştır çoktan :/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Kopyalayıp yapıştırınca açılıyor canım hala kapanmamış malesef ki google şikayetleri kısa bir süre incelemeye alıyor uygun görülmez ise kapatılıyor. Başka ne yapmak lazım ben de bilmiyorum araştırmaya devam ediyorum. Böyle insanlar olduğu sürece böyle 'aslında gereksiz' şeyleri yapmak durumundayız.. Umarız en aza iner..

    YanıtlaSil

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails