18 Aralık 2013

Mamacim.com dan Alışverişim Vaaaar


Bioderma H2O larım bitmişti yenileri geldi, bi de kurumuş cildim için (arada egzamalarımda oluyor) bu kremi gördüm bi blogda. Doktor reçete ediyormuş, Avene in ürünü. Kuru ciltlerin nemlendirmesinde iyi olduğu söyleniyor. Kullandıktan sonra deneyimlerimi paylaşacağım. H2o ları anlatmama gerek yok sanırım. Zarar vermeden temizleyen kolaylıklar sağlayan en sevdiklerimden. Yanak bölgemde ufak kırmızılıklarım olduğu için H2O AR daha iyi geliyor cildime aslında ama bir alana bir bedava olduğu için bunu tercih ettim bu sefer. Mamacım dan ilk siparisim kargo ücreti 1.99 tl. Ben memnun kaldım, bir çok ürünü uygun fiyattan alma fırsatı sunuyor. Müşteri memnuniyeti de ön planda. 
Görüşmek üzere, kendinize iyi bakmanız dileklerimle..

Edit: H2O yu haleen severek kullanıyorum, Avene Dexelery vazgeçilmezim oldu :) Harika bir vücut nemlendiricisi.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails